LÄGRET! :D

hej!
hemma från lägret nu .
erika och dom kom och hämtade mig igår
runt åtta. in till stan & vänta där ett tag ,
på bussen .
jag och erika satt längst fram längst upp . ;)
så fotade vi lite för att vi hade så extremt tråkigt.
kommer bilder ngn annan dag.
sen när vi kom fram fick vi en tältplats .
så fällde vi upp tältet och så .
sen samlades vi och gjorde några tävlingar .
sen gick det några timmar .
och det var jätte tråkigt.
men sen spelade vi fotboll.
det var kul, men jag är ju inte så jätte
duktig så ...
sen åt vi .
sen ville jag spela mer fotboll xd
så samlade jag och en till ihop lite folk :)
så blev det en "match" där till ,
då var jag duktigare tyckte jag . ;)
ja, sen så var det dags för spökrunda runt tio elva?
jag gick den inte . :p
och jag ångrar inte mej .
sen var vi inne i huset ett tag .
sen gick vi ut till tältet igen ;)
så skulle julia sova hos oss då.
lite trångt ...  ;p
ajja, sen bytade vi om och sånt :)
ja,  sen sov vi .
det var sjukt jobbigt.
alla andra somnade förutom jag.
för det var några andra i ett annat tält som låg
och pratade .
och jag kan inte sova då.
och så blåste det som fan också .
ja, sen till slut, runt 2 - 3 tiden sommnade jag.
så sov jag till halv 6.
då var det folk som gick runt och bankade på
tälten så det regnade in hos oss.
så ja .
sen gick vi upp vid sju eller åtta typ.
så tog vi på oss & jag sminkade mej.
sen åt vi frukost & packade ihop och städade.
sen åkte vi hem :)

och jag ska säga er, det är jätte skönt att vara hemma.
jag är överdrivet trött också!
så jag ska nog sova tidigt idag så jag orkar imorron ;)
bilderna kommer senare .


kyss , ♥

Kommentarer
Postat av: nea

du måste vara trött!? :o

2010-08-30 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0