torsdag, fredag & lördag.

hej!
fölåt för att jag inte bloggat sen i onsdags.
men i torsdags var jag sjuk.
vaknade och hade överdrivet ont i magen.
så jag gick upp och så.
sen spydde jag, två gånger "/
så jag gick inte till skolan.
ja, sen igår så var jag i skolan & sen stack jag till stallet
när jag kom hem.
in till cassini & dior.
sen ut och kolla när erika red devil. :)
hon skrittade bara barbacka för att devil är förkyld. :(
sen fick jag rida,
så tränade jag på att rida slalom utan att hålla i tyglarna,
men hon gick bara mot utgången hela tiden så det gick inte så jätte
bra :p
sen gjorde erika samma sak. :)
sen gick vi in och sadlade av och så ;)
sen stack jag hem & bara slappade .
idag så stack jag till stallet runt nio.
jätte skönt att vara där när ingen annan är där (a)
så rtktade jag av dior lite först sen cassini . :D
sen stod jag och myste med cassini .
myyysigt . <3
ja, sen hjälpte jag sånna småttingar.
& ledde dom och sånt.
känner mig snäll :D
ohja, sen stack jag hem & gjorde ingeting :)



kyss , ♥

Kommentarer
Postat av: nea

tack för att du skriver igen

har saknat det

2010-08-28 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0