be proud over you self!

haj,
drar lite snabbt.
friluftsdag,
först gymnastik som erika tvingat med mig på
och ja.. hrrm, jag var ju super duktig.
förutom att jag har super ont i min rygg och i revbenen nu..
haha, på eftermiddan var det bowling.
jag kom två.
vi spelade mot tre stycken från vår förra klass.
cassie, bianca och elsa!
cassie vann, jag tvåa, bianca trea, erika fyra & elsa sist! :d
sen var det ridning när jag kom hem.
eftersom jag hade ont i ryggen och revbenen
så kunde jag inte sträcka på mig så mycket,
satt som en hösäck!
men banan var ganska rolig.
och jag hade tingeling!
JAG FICK BYTA IDAG IGEN!
sist på hoppningen fick jag byta från
blitz till tingeling & nu nappe till tingeling.
men hon är bra så det är inte det.
men jag vill ju rida den hästen jag  valt?
jaja, så när jag kom hem så pluggade jag lite
och snart är det desperate housewifes.
så ja,
vi hööörs?

om ni läste förra ínlägget så fattar ni varför jag inte lägger upp bilder.. ;/

bajbaj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0