onsdag på höstlovet! ;D

tjabba!
det gick jätte bra igår.
först stack jag och pappa bort till det gamla huset.
så var ingen där, så vi väntade en kvart så kom dom.
men när dom kom skulle dom bära ut sånt tunga saker bara
så jag cyklade bort till deras nya hus.
ddet var en liten bit. xd
när jag kom fram visade erika mig runt.
och det var jätte fint & stort! :D
och sen spelade vi pingis med hennes lillebror och
hans kompis. va vann! :D:D
men det var bara erika som var duktig ;d
och jag skippade ridningen, eftersom jag hade
skadat min nacke ;/
sen kom jag men runt åtta på kvällen ;)
nu ska jag, isabelle & pappa iväg till badhuset! :D
så vi hörs senare kanske ? ;]

bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden brukar gå fort när man har roligt. =)

2010-11-03 @ 12:23:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0