söndag & plugg.

hej alla tooooolllar! :D
sitter här och pluggar så bra jag kan.
fast, jag kan inte låta bli att lägga fingrarna
på tangentrarna och gå in på några sidor!
hehe, kollade träninstävlingen imorse
ett litet tag.
wilmas ponny är super söt & duktig!
hihi, så jag träffade wilma alltså. :)
men hon hoppade inte sin ponny.
utan det gjorde amanda.
och det var jätte gulligt! :)
jag har bakat lussebullar med mamma,
så skulle jag gjort mitt pepparkaks hus också.
men jag fattade inte så jag gör det imorron efter skolan
med mormor ;)
ja, snart ska jag och syster med till pappas jobb.
så ska vi på hans gym där.
vad roligt (a)
men nu ska jag försöka ta bort fingrarna härifrån!
vi hööörs! :D

bajbaj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0