förlåt!

hej!
förlåt att jag inte bloggat på ett tag.
har inte haft tillgång till data eftersom
min egna data inte funkar så måste jag
använda isabelles.
och hon har den jätte mycket och ofta.
så förlåt.
men jag ska samla ihop till en ny. ;)
ehm, orkar inte berätta om hela veckan, tar bara
det viktigaste.
i tisdags så hoppade jag sally,
hon brukar vara väldigt fjollig, men hon var
jätte duktig, vi hopppade plast muren & hon stannade inte
en enda gång!
ehm, så stack hon bara lite över dom två sista hinderna,
men annars var hon jätte duktig!
i fredags så stack jag till stallet på eftermiddan &
mötte erika där, så red vi. :)
sen följde hon med mig hem och åt och sånt här.
sen kollade vi på film till elva så stack hon hem då.
idag så har jag varit och kolla på pay and riden sen skulle jag
egentligen vara med felicia, men hon mådde inte bra så,
det blev inget.
vi hörs imorron! :D

pusspuss ( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0