fredag!

hej!
sett på idol,
jag visste inte att sebastian åkt ut? :(
är det bara jag som inte hänger med eller? ;/
ja, men skoldagen var sådär. efter sista lektionen som
vi hade på ps 2, fick jag gå tillbaka och städa på ps 1.
fy vad segt!
ehm, men jag hann med fem över tre tåget.
hem sticka till stallet och jag var där till typ fem.
sen hem och äta.
ehm, sen så satte jag mig vid idol!
och nu sitter jag här vid datan och
bestämmer mig inför dagens artist ;)
ehm, imorron ska jag träffa felicia ett tag på
eftermiddan, sen på söndag så ska jag kanske till
viarp om det finns plats i någons bil. (:
för det är ponnyallsvenskan!
och klarar dom det i viarp går dom vidare till final!
och min kamera hänger på (a)
hörs imorron! :D

pusspuss ( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0