monday,

tjena alla tollar! ;D
idag var jag hos tandläkaren klockan tolv & vi slutade
egentligen tolv, men jag gick kvart i.
men det tog typ bara en minut där, hon rättade bara till
tandställningen och sen bara hejdå!
men igår red jag othello,
det gick jätte bra, först fick jag rida i longering linan
ett tag för att othello antagligen skulle va jätte pigg,
men han var så seeeeg!
jag skulle nästan ha sporrar och dressyr spö, men jag
nöjde mig med dressyrspö! ;p
jag fick honom att gå i form, men han gick ihop till en liten
boll nästan! haha, sen i galoppen så var han sjukt skumpig!
jag satt där som en flygande gås!
sen idag har jag varit i stallet med felicia!
hon har inte varit med på örs stallet på evigheter,
så hon hängde med idag & det var jätte mysigt! :D
imorron ska jag rida blitz! kommer nog inlägg imorron om det.
bilder från när jag var ute och fotade i helgen!






pusspuss
( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0