min blogg är tråkig ? :(

min blogg är tråååååkig! :(
händer inget kul!
måste komma på och göra något nytt :D
kanske dagens artist? ;D;D;D
ja, det ska jag ha (a)

onsdag;
gick upp vid sju och klädde på mig,
erika kom åtta, stack till tåget in till
stan, skolan började tio i nio.
slutade tio i tre.
har jag nämmt att jag har haft mentorsansvar denna
och förra veckan?
det är att man får en uppgift och städar den saken.
jag fick toaletterna i matsalen.
inte trevliga :(
ussh, så äckligt.
men jag har haft lite tur att jag kan göra det
på matrasten och sånt så jag inte behöver stanna efter
skolan ;)
så det är bra (a)
ehm, så jag gjorde det på en liten rast idag.
när jag kom hem så hade jag extreeeem huvudvärk
& var varm. så jag la mig i soffan ett tag.
sen gick jag ut och sprang en runda.
sen in nu igen och jag orkar verkligen inte plugga .
är så extremt trött och har huvudvärk fortf.
känns som jag är sjuk för jag mår illa också :/
ja, snart börjar idooooool! :D
så jag ska väl ner där nere snart .

pusspuss ( L )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0