tisdag/onsdag (a)

tja!
igår, tisdag :
först skola, började åtta
stack hemmifrån sju, så jäääkla
jobbigt :(
måste gå upp 6 varje tisdag . :/
ja, sen var jag i skolan hela dagen,
sen slutade vi tre,
vi hade debatt & jag var inte duktig :(
skit dag faktiskt,
sen kom jag hem,
bytte om,  stack till stallet.
var där typ fyra.
upp på teori, välja.
fick sally, ner och tränsa.
jag red barbacka :D
hon bockade jätte många gånger,
men jag höll mig kvar så det gick
bra. ;D
Onsdag;
gick upp sju, tog tåget kvart över åtta,
skolan, slutade tio i tre, så jag och kicksi hann
med tåget 4 minuter över tre,
kom hem, stack till erika och pluggade .
hem, pluggade mer & sitta vid datan ;)
nu så ser jag på idol, måste sticka oc se om det
börjat.



gammal bild tagen med webbkameran .. C:

pusspuss ( L )


Kommentarer
Postat av: nea

söt du är :)

2010-09-28 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0