lördag ! :D

hej!
jag hinner inte med min blogg nu för tiden. :(
jag har ganska mycket plugg nu..
segt, men ja.
hela veckan har jag bara pluggat & ridit & varit lite i stallet.
imorron ska jag göra pepparkakshus! :D
hihi, helt själv!
det blir säkert toppen! HOOOST!
hehe, men ja.
idag har jag varit med linn & erika.
asså först linn sen erika.
jag och linn passade filippa så vi hade
snöbollskrig med henne! ;)
med erika spelade jag pingis och vi var
såååå bäst! :D:D
vi kom på en dans!
HAHHAHAA, omg.
synd att jag inte filmade när erika gjorde den!
den var sssååååå bra ! (y)
men ja, vi hööörs! :D:D:D:D:D

bajbaj! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: M

sv. Haha, lycka till med det! :D

2010-11-20 @ 19:29:03
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0