lördag! :D

tjena alla trollungar! (y)
jag vet att jag inte hört av mig på några dagar.
men i onsdags när jag kom hem från skolan,
kunde jag knappt stå upp, jag var för yr och mådde illa.
sen resten av dagarna har jag inte hunnit.
igår, fredag.
så red jag igen, jag hade rosett.
som jag aldrig ridit innan, hon är bara över snabb.
men igår var hon jätte duktig.
faktiskt lite ny favorit häst. :D
men vi gjorde samma som jag gjorde i tisdags.
galoppombyte. ;d
det gick bra ;)
idag har jag handlat med mamma sen kollat på kök..
vi ska göra om vårt kök, för det vi har nu är grönt! ;s
ja, det var nog allt. :)
nu ska jag lägga mig i soffan, är lite yr och så.
kolla lite på film ett tag? ;)
så vi hööööörs!
jag lovar att jag ska försöka blogga mer! ;D

bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0