måndag! :D

hej,
jätte ledsen för att det inte kommit bilder på ett tag.
min egna data laggar, som jag kanske nämnt innan?
så man kan inte lägga upp bilder från den, ;s
men nu sitter jag lite vid systers data också (y)
hihi, idag har jag vatt hooos min stora dior!
hon var ganska bråkig idag..
skulle ta pälsglanset, gå ut från boxen, bita mig!
men hon kunde inte bita mig :p
ja, sen har jag pluggat lite och så, eftersom vi slutade tolv
idag passade jag på att göra myyycket plugg! ;)
ja, imorron är det friluftsdag i skolan eller whatever
det heter? ;d
iaf, jag och kickan fick det vi ville ha.
eller det hon ville ha..
VI SKA TILL ÄTTEKULLA!
sist vi skulle dit hamnade vi någon annanstans!
så vi fick ringa en lärare så fick han säga vart vi skulle!
haha, skämmigt! ;$
men vi får väl se hur det går ? ;]
på förmiddan ska vi till gh, och ha gymnastik som jag var helt emot! ;d
som då är i ättekulla sen ska vi äta någonstans?
blir säkert något onyttigt!
typ max ?
men då får jag springa på kvällen ;)
men ahh, sen ska vi bowla!
men vi höööörs? ;}
bild från när jag sov hos felicia sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0