--||--

hej,
inte på alls bra humör!
jag är väldigt ledsen..
det var skötarmöte idag,
jag vill inte berätta hur det gick till eller så.
men det blev iallafall två år för mig och
cassini.
jag älskar honom något sjuuukt fortfarande.
men skötarskapen tog slut idag.
jag kommer sakna att säga att han är min
lilla pålle, men jag kommer vara hos honom
för alltid!

killen,
jag blev så överdrivet sur när jag fick reda på att felicia fick björn som
sköthäst & jag dig. men dagarna förändrades och jag älskade dig
mer och mer. du har gett mig turen att jag bara trillat av dig en enda
gång. det har kommit upp problem men vi har haft en sån enorm kraft
tillsammans så vi klarat alla problem!
& du har varit jätte duktig som vann en hopptävling med mig!!!
liksom min rädda lilla fina ponny, du är min för evigt.
bara inte på samma vis.
iloveuthemost!!!! ♥♥

cassini, my heart!




i still love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0