hej! ;D

hej,
varit hemma någon timme nu!
vi körde runt 6 i morse. så var vi framme sju typ.
fatta vad trött jag var?
ehm, så gick förklassen bra, men sen lagklassen gick mindre
bra, vi fick en felfri.
men dom var jätte duktiga!
jag fotade och försökte verkligen få bra bilder,
men det blev bara någon enstaka bra bild ;/
så jag lägger inte upp dom, känns fullkommlagt
onödigt!
jag fotade lite när blitz och baggen stod i transporten,
men bara med mobilen :)


sen har jag glömt visa mitt skol foto, som inte har något med detta att göra.
men tycker det är kul att visa det  iaf! :D



ganska nöjd, förutom att jag ler typ konstigt ? xd
ska gå och lägga mig jätte tidigt idag, igår la jag mig tolv &
gick upp fem!! tänk det !?
så ja, gossip girl snart! (y)

bajbaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0