SEN presentation.

jag tänkte göra en presentation om mig.
jag vet att jag har haft bloggen sjukt länge,
men jag har aldrig gjort någon "real" presentation..
så här får ni en!

jag;
jag heter nathalie och är tretton är år gammal.
jag går på petersvenskolan så jag måste pendla in till stan.
in till skolan har jag sällskap med min kusin & min väldigt bra vän erika.
som då är lika gammal som mig och går i samma klass som mig.
mitt intresse är hästar, jag rider på örs. jag har två sköthästar
där en som heter cassini & är fux & c-ponny & en som heter dior
som är en storhäst.
jag rider på tisdagar.
men ibland får jag också rida min kusins häst. (erikas häst. devil)
på mina "lediga" fritid är jag för det mesta i stallet eller med vänner.
jag har en bästavän som heter felicia. Hon och jag har varit bästavänner i 6 år.
hon är även min granne. hon har en foderhäst, som heter dellina men ska byta
till en som heter piruett och är en c-ponny. hon har två hundar som vi kör agility med,
eller vi kör bara agility med den ena, som heter figo och är typ 6 år ?
den andra som heter ida är för gammal så henne fotar vi bara, hon är 11 år.
ehm ja! det var nog det mesta.
tack för ni läste! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0