har tråkigt !

ALLA HÄSTMÄNNISKOR , GÖR TESTET !
 
Vad har du för färg på dina ridbyxor? svarta
Har du ridstövlar eller ridskor? ridskor
Vad är din favorithäst för ras? ingen aning,
Vad har du för storklek på din hjälm? ehm, vet inte xd
Anväder du chaps? nej .
Hur högt har du hoppat? 78 
Hur bra tycker du ditt stall är från1-10? 9, kunde varit någon mer ponny där. ;p
Är hästar ditt liv? ohja! <3
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? ja, sådär. har ett foto på min sköthäst .
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? yes .
Har du ridit en hel svart häst/ponny? ja
Har du ridit en fjordning? Ja
Har du ridit en shettis?  Ja
Har du ridit en travare? ja

Du har hoppat högre än 50cm? mm
Du rider dressyr i bland? ja .
Du andväder alltid hjälm när du rider? ja ;o
Du kan stallreglerna? yeesboox .
Du är istallet mer än 7 gånger i veckan? nej , typ 2-3 gånger . (:
Har du en speciell favorit häst/ponny? cassini & dior! §
Du rider mer än 4 gånger i veckan? nej :p
Du bor nära ett eller flera stall? yees ;d
Du går på ridskola? ja ;p
Har du ridit ute i skogen på en häst? nej, ;d ponny ;o
D
u har ridit ute i skogen på en ponny? ja, cassini, sally och nappe . :D
Du brukar rida i ridhus eller paddock? både och ;)
Har du haft sommarhäst? nej, men ska kanske ha nästa sommar . :D
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? ja, typ 5 år .
Tycker du om att hoppa? det bror sej på vilken häst jag rider på . men ja ! :)
Tycker du om att rida dressyr? yees ;d
Har du ridit in en häst/ponny? nej .
Vad är det högsta du har hoppat med ponny? 78
Vad är det högsta du har hoppat med häst? 50-60 . :D
Vilken färg tycker du mest om på hästar? fux  ! §
Hur många hästar har du haft? ingen ,
Rider du för någon privattränare? nej .
Hur länge har du ridit?  5-6 år. red lite när jag var yngre också.
vad fick dig att börja rida? min kusin red på örs dåja, så följde jag med henne några
gånger och kollade på henne. så jag tyckte det såg så kul ut så jag började också! :D
Har du tävlat? ja, km med nappe! :D
Vilken gren gillar du mest? hoppning & dressyr. det varierar . ;p
Vilket ridläger är bäst? örs & ausås:)
Har du egen häst? nej, jag nöjer mig rätt bra med cassini och dior! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0