hellu!

förlåt att jag inte bloggat på ett tag! "/
har inte tid med allt.
först skolan sen stallet sen erika .
det har varit så den senaste tiden.
men jag har iaf haft sjukt kul!
så ja.
idag var det skola &
vi har sånt sjukkkt lysigt shema
att vi slutar tolv, för vi går med fotbollsprofilen
& dom har fotboll i två timmar sen .
så slutar vi tolv, SÅ JÄÄKLA LYXIGT! :D:D:D:D
ja, sen efter skolan stack jag med erika hem & så skulle
vi göra läxan men vi kollade på tv ist xd
haha, men sen gjorde vi läxan ;p
ja, sen stack jag hem och bytte om.
sen stack vi till stallet & erika red först sen red jag :)
bilder kommer (a)
& det gick sådääääär!
för mig då :p
erika var jätte duktig.
sen stack jag hem, åt .
sedan kom erika & vi stack ut.
så nu kollar jag på ullared...
haha, det är helt mongo?
ja, måste sticka :D


kyss , ♥

bilderna kommer om ett tag, när jag har tid

Kommentarer
Postat av: nea

shit så lyxigt :)

2010-09-11 @ 08:42:14
Postat av: sv: nea

OHYESS! :D

hur lyxigt som helst! (A)

2010-09-11 @ 08:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0