tisdag .

hej :D

tisdag:
först brännbolls turneringen.
det gick jätte bra :)
vi kom till final, senm förlora vi . ;/
sen stack jag hem .
bytade om stack till stallet,
gick på teori , vi valde .
jag fick blitz (a)
ska se om jag kan få någon bild om mikkis
tog någon?
ehm, sen red vi i ridhuset ett tag ,
tränade på övergångar .
det gick bra ;)
sen red vi på stubbåkern eller vad det heter? xd
ja, sen stack jag hem, gjorde vid mig, bytade om,
åt.
sen körde jag och mamma och hämtade erika.
så åkte vi till discot.
& det var jätte kul :D
jag dansade faktiskt mycket (a)
ja, så var vi där till kvart över tio?
inte så länge ..
men jaja.
sen åkte vi hem med erikas pappa & då körde vi in om ikea,
där hade dom film kväll ,
det såg jätte cp ut xd
dom satt i sina bilder och åt popcorn och sånt och kollade på
film. det var mamma mia .
så det var jätte coolt ;p
sen åkte vi hem och jag kollade på tv ett tag sen
gick jag och la mig (:

så idag har vi studiedag ,
åhh vad kul ;D;D;D;D
så jag ska nog till stallet & kameran hänger på tror jag (a)
så ja .
bloggar nog mer senare .




blitz :D



kyss , ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

söt häst :)

2010-09-01 @ 09:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0