torsdag, ;D;D

tjena!
sitter här och lyssnar på sebastian snygging krantz!
KÄR I HONOM! (a)
haha, nej men.
skolan idag var bra,
erika och hennes mamma hämtade mej åtta,
hennes mamma kunde köra osss eftersom det öste ner,
skit väder! ;s
sen kom vi till skolan, hade lektioner och så.
jag och erika spelar pingis på rasterna med några andra,
det är kul (a) förutom att vissa av dom andra är typ proffs
på pingis så kommer jag och erika där som värsta amatörer..
haha, vi ska träna när hon har flyttat , för där har dom pingisbord och
rack och sånt :D
ja, vi började halv nio och slutade tre idag, så vi gick lite innan tre för att
hinna med tåget, men erikas mamma stod utanför så vi åkte med henne,
sen var jag hemma tjugo över tre typ & då fikade jag, sen gick jag ut och sprang en runda.
sprang två varv runt sjöarna på åkern, dom är 1,1 km så jag sprang sammanlagt
2,2 ;)
känner mig duktig, eftersom jag har sååååååå dålig kondis! ;)
sen dushade jag när jag kom hem & satte mig vid datan ,
så nu ska jag ner och äta.
vi ska typ bara äta macka, ägg och så (:

pusspuss ( L )


Kommentarer
Postat av: erika

vadå amatörer ?? ;d <3

2010-09-16 @ 18:11:12
URL: http://deevil.blogg.se/
Postat av: sv: erika

ja? xd

vi är ju inga proffs om vi genför med dom! xd<3

2010-09-17 @ 15:11:47
Postat av: erika

jodå !! ;p

vi är ju bara bäst...

host xd <3

2010-09-17 @ 20:56:06
URL: http://deevil.blogg.se/
Postat av: sv: erika

hahahaha, jätte bäst är vi ...

HHHHHHHHHOOOST! ;)<3

2010-09-19 @ 17:09:25
URL: http://fuxbaarn.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0